onsdag, augusti 28


Har hunnit med skola, städning å träning idag :) 

Tänkte dela med mig av vad jag gör vanligt när jag är ute å springer:
•börjar med att gå i 2 min (för att få upp pulsen) 
•springer i 20-30 min (~4km)
(sen försöker jag hitta t.ex. en bänk)
•gör 100 squats 
vilar snabbt
•gör 15 armhävningar med händerna mot sätets kant
vilar
•42 utfall (3x14)
vilar 
•25 "bicepsarmhävningar" (man har händerna bakom ryggen på sätets kant med benen raka framför sig medans man "pressar sig upp och ned")
•30 situps
vilar
•springer 3-5 min (har en uppförsbacke nära oss som jag alltid utnyttjar i slutet av träningen)
• ti sist hejm å ita å i duschen :)

 Går ju att göra exakt hur man vill, jag gillar att göra övningar på samma gång jag är ute. Programmet kommer säkert att ändra snart men kör nog samma stil en stund ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar