söndag, mars 2

02 mars 2014


Den här veckan har jag varit i arbete och även stressat med att kunna lämna in några uppgifter till skolan. Har försökt koncentrera mig på skolarbeten och studentskrivningarna men är svårt när man vill så mycket annat. Är faktiskt lite rädd för att ja inte skall klara studentskrivningarna nu i mars... Skulle vara riktigt surt att inte bli student nu till våren när sommaren och flera år framöver är planerade. Men 
framtiden är ju inte bestämd ännu och allt kan ju självklart hända. Möter jag på några motgångar får jag bara ändra planerna och blicka framåt :) Vad som än är planerat för mig vet jag allt kommer att bli bra. 



Tog paus i läsandet i lördags och kollade innebandy vid idrottsgården.


Hoppas det går bra för alla er andra med läsningar inför studentskrivningarna och annat som har med skolan att göra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar