söndag, november 25

mindre än en månad till jul nu!

Har länge trott att jag är den enda som inte varit beredd att bli aderton men visade sig igår att de finns andra som håller med.
 Jaa, jag vill inte bli aderton, iallafall känns det som att jag inte är redo för det ännu. Jag vill inte lämna min familj och sen fortsätta studera någon annanstans. Mitt liv är såå bekvämt just nu, och har förstås alltid varit det. Man får ju allt man behöver och vill ha, inget att bekymra sig över. Inga räkningar, inga måsten. 
 Visst finns det säkert många bra sidor med att fylla aderton men inga som jag kommer att tänka på nu..

Idag har jag varit duktig och lagat pizza och bakat blåbärspaj. Kan ju säga så att om jag nån gång hittar en kaar åt mig så kan han skatta sig lycklig ;)



Kolla vad jag hittade för bild :D 
Tror att Melinda ringer när som helst nu, vi skall nämligen och hälsa på Jennika :D

2 kommentarer:

  1. tidee va man ju ung & singel ännu :D no fö att ja e ung ännu, men liiti älder låter e tå man e "mamm" ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, joo :D He va no fina tider hede, sjukt hu tiden gar snabbt! :D

      Radera