tisdag, november 20

tjugonde i elfte tvåtusentolv




Intressant...

...eller inte intressant, det är frågan.
(måste läsa en bok i engelska på "orginalspråket" engelska...)

Har kommit igång riktigt ordentligt i skolan redan, och det med skriftliga 
förhör och läxor i massor. Som tur är så har jag gymnastik 4 ggn i veckan och dom passen känns alltid som "hålpass" (8-16 varje dag).

Imorgon så har vi flickor som spelar skolinnebandy semifinal i idrottsgården. Hoppas allt går bra och att vi går vidare! 

Nu när jag har börjat i JG igen så har jag ju fått chansen att jämföra min egentliga skolan med Kronoby gymnasium. Jag älskar Kronoby men gillar också Jakobstad, jag bor ju så nära skolan och har så många jag känner här. Men trots det har jag ingen aning om var jag skulle kunna tänka mej att ta studenten sen i nästa år. Decisions, decisions...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar