måndag, februari 11

11.02.2013


Fick inte bara en bra vecka utan också ett toppenbra veckoslut! En av de bästa veckorna jag nån gång haft faktiskt. Ruka och gott sällskap, behövs inte så mycket mer.

 Min måndag började med innebandy och yoga i skolan. Kul att få testa på något nytt som just yoga. Förväntade mig inte att det skulle vara så tungt. Alltid lika kul med en överraskning. Imorgon tror ja vi har massage på schemat. Är nackens tur nu och det behövs verkligen! Har legat och spänt mig i sömnen så jag är sjuk i hela nacken :( 

 Nästa måndag skall vi från fysio ut i Fäbodaskogen och sova i nån stuga som finns längs vandringsleden. Skulle inte riktigt ha lust att göra nåt sånt nujust. Är ännu trött efter en vecka i Ruka. Kommer ännu till att vara i arbete tisdag, onsdag och fredag... Men kul kommer det säkert bli. 

Hoppas ni har haft en riktigt bra veckan ni också! :)





2 kommentarer:

  1. Sii, o tänk ATT jag tycker om yoga fast he e sådii äklit tung?! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa du e nog tufft fast me int sku kunna tro he ;D JA Skämta bara!!!! förlåt :D

      Radera