fredag, februari 8

hemåt nu då...

Är liti sorligt för nu er vi påväg hem :( Kan lugnt säga att dethär har varit en av de bästa veckorna i mitt liv. Vill så vara kvar här men är väl bäst att sluta när man har det som bäst. 
 Har nästan glömt bort att man går i gymnasiet, kommer vara så tungt att sen börja läsa ämnen igen. Men inga sura miner här inte, har ännu ungefär två veckor kvar i fysio och sen skall jag till Kronoby Gymnasium femte perioden. Där kommer ja läsa engelska modersmål och matte. 
 Kommer hem en nietiden ikväll. Lite synd att de blir så sent för skulle egentligen varit ut och äta med vänner för att fira Dessi som fylde aderton förra helgen, grattis till dej föresten! 

 Före denhär veckan visste jag inte om ja skulle våga investera i antingen slalomskidor eller snowboard (kunder inte ränna snowboard då!)  men nu är jag ganska säker på att mitt nästa stora köp kommer att bli en snowboard! 
 Tror jag skall försöka sova lite nu, har blivit lite lite sömn under de senaste nätterna. Sen blir det kerros-ateria vid abc, namm! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar