tisdag, januari 15

I'm back!

Känns konstigt att börja blogga pånytt efter en så lång paus. But here we go!

Har haft ett par toppenveckor sen julen. Är lite rädd att det snart skall släppa och bara börja gå nedför, allt är som nästan för bra :)
Under julhelgen träffade jag många gamla vänner och lärde känna några nya :) Och hela veckan var ja utan Melinda som firade julen i Norge med sin släkt. Alltid lika tråkigt när hon åker bort men överraskade mig själv över allt jag ändå kan göra utan henne, vi brukar ju som sagt göra nästan allt tillsammans. 
Går i KronobyFolkhögskola som bäst på fysioperiod. Vi är 14 personer i gruppen och lär oss om träning, anatomi och mycket annat! Skitkul!! :D Har faktiskt lärt mig många nya saker under förra veckan och den här veckan (som inte är över ännu). Imorgon ska vi till Larsmo och gå genom isen. Ser så fram emot det!! Ska hoppa i med full klädsel på och efter vi tagit oss upp med dubbar så måste vi byta om utan att få värma sig i bastu. Trots det ser jag fram emot onsdagen. 
Under de 6 veckor jag är i Kronoby så skall vi från fysio en vecka till Ruka. Kommer troligen att bo i en stuga för 15 personer (har inte hört något om detta ännu, hoppas i alla fall att det blir så). Har bara varit en gång tidigare till Ruka med familjen men tror nog den här resan blir tusen gånger bättre. 
Nästa helg så skall jag och mamma till Helsingfors men inte för att shoppa utan för att t.ex. kolla in resemässa, opera m.m. Kanske lite shopping ändå ;) Inte kan man ju åka dit utan att komma hem med något nytt. 

Kan skriva lite mera sen för nu ska jag till centralplan och skrinna med Melinda.
(har fortf. problem med att få laddat upp bilder så kommer fr.o.m. nu att bara skriva, lite som en dagbok)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar