onsdag, januari 23

Lillträsk

Känns bra att vara tillbaka i stan efter två dagar i Kronoby skogarna. Starta på tisda morgon mot lillträsk som är mitt ut i Kronoby någonstans och gick i kanske 4 timmar före vi kom fram. Härlit att gå rakt igenom skogen istället för att bara följa efter spår och stigar helatiden. Satt upp tälte, lag upp eld, hade snöbollskrig, sprang omkring i skogen, högg ved, lagade wook, åt och satt runt elden och bara talade om allt möjligt. En riktigt lyckad kväll enligt mig! Och de beror nog på att vi har en så superbra grupp i fysio, känns som att vi bara mer och mer lär känna varandra på ett sånt sätt som man annars i skolan inte skulle göra.
 Var min fösta övernattning utomhus på vinter och förstås måste man göra det ordentligt och sova under bar himmel ;) Precis som vakbadet var det en upplevelse men aldrig att jag skulle vilja göra om det. En gång räcker för mig! 

På torsdag ska hela fysiogruppen till Jakobstad (wohoo) för att åka till Jeppisgym på ett spinningpass. Efter det tillbaka till Folkhögskolan för lite massage :)

(Annars bara så har ja tydligen spärr på telefon så om ni vill ha tag på mig så skick via fb eller ring, bord nog svara tillsist fast de ibland kan ta en stund)




Lite trött och sliten efter övernattningen så tror ja ska tidigt och sova i min egna, varma säng inatt.
Har ni annars sätt min nya frisyr? :)


22-23.01.2013







(fölåt Jennie men ja lånar dina bilder nu igen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar