lördag, januari 26

Kaustby

Idag har jag varit tillsammans med Melinda, Jonas och Filip till Kuastby. Har haft skiitkul hela dan! Var första gången i vinter och ränn. Gick väl sådär... Hyrde utrustning och den här gången också hjälm och tur var väl de. Jag har lyckats fastna me skidan under en gren/kvist och tappade både skidan och skon, fastnade med skidan mellan tre träd och fick knappt bord den därifrån och så lyckades jag nästan köra över Melinda. Allt de här hände i skogen, kanske inte riktigt nåt för mig ;) Har nog skämts över hur snyggt ja har stupa men är ju alltid lika kul att ha något /någon att skratta åt eller med :D

Enligt mina föräldrar så är jag väldigt sällan hemma på dagarna nuförtiden. Kan hända men med skola, jobb och kompisar så blir det ju väldigt mycket ibland. Men ska ja vara ärlig så märker jag inte ens att jag är lite hemma.




Saknar mitt långa hår! Int ångrar jag att ja klippt mig men ojj va ja vill ha tillbaka mitt hår. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar