onsdag, januari 16

Onsdag -11°C


Dagens höjdpunkt har varit vakbad i Kronoby. Haft skit kul med fysiogruppen hela dagen! 
Var då planerat att vi sku först lär oss om säkerhet och sånt. Sen till eftermiddagen sku vi ut nastans i Krombi skogen. 
Hitta en vattenpott där vi gick ut på isen och börja fixa en vak åt oss. Sen hoppa vi i då antingen ensamma eller två och två. Hade mentalt förberett mig sjukt mycket inför idag. Och såg fram emot att få testa nåt nytt. Men var inte beredd på hur kallt de sku vara efter man kom upp ur vaken. OMG! Jag och Sandra H. (som jag hoppade i med) ropa och skrejk na otroligt medan vi kuuta upp och sku lägg på oss na torr kläder bakom en presenning som nån fick håll upp åt oss. Har aldrig känt en tude smärto, om man kan kall i så. Trodd faktiskt att ja sku bryt åv na tåna om ja va fö våldsam tå ja lag på me klädre tå man int känd åv varken fingra eller föttre :)
Trots att det här var en sånde upplevelse man gilla sjukt mycki så sku ja aldri gör om e! Men tänkt fara redan på fredan med Melinda till Strandis och vinterbada, men he e ju lungt då man kan hopp i bastu där ;)

Imorron har vi ha träningslära och massage på schemat. Har längtat till det! Eller rättare sagt massagen ;) Är sjuk och trött i hela kroppen så det passar fint just nu. 

Hoppas ni får ett riktigt fint slut på veckan! Ja vet att jag kommer ha det iaf :)


Sandra, Jennie, jag och Anette








Vår helt otroligt vackra vak ;)


 Tuffa killar som bevisa sin manlighet genom att tvätta håret :)





 Jess, alltid lika snygg ;) höhö

(alla bilder har jag lånat av Jennie H.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar