tisdag, januari 29

tjabba!

Idag har i haft massage och föreställning på schemat i Kronoby. Började dagen med att få vara försöksperson när vi skulle få lära oss att massera låret och främre delen av vaden. Känns konstigt att ligga nästan halvnaken inför fysiogruppen men var ju deras tur att ligga med handduk runt sig medans en kompis fick massera benet. På torsdag är det dags för ryggen och tror alla längtar till det lika mycket som jag gör. På eftermiddagen fick vi kolla på Basecamp som hade en sorts "testspelning" och gick igenom programmet för B Some 1. Gillade faktiskt budskapet de hade fått inflättat i det egetskrivna manuset. Snyggt jobbat!

Ska jag vara helt ärlig så har jag ingen aning vad vi skall göra imorgon i skolan. Hänger knappt med nuförtiden. Men är väl lika bra att ta det lite lugnt nu när man inte går i gymnasiet, Så skönt! :D

Vecka 6 skall vi till Ruka från Folkhögskolan och då har vi tillgång till lärare så att vi får testa på nått nytt om vi så vill. Jag har alltid velat lära mig ränna snowboard och nu har ja äntligen en chans att lära mig det. Wohoo!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar